沖繩必玩行程之一 #透明漸變藍色海洋一覽無遺 #震撼眼球景觀 #動力滑翔傘體驗

#沖繩必玩行程之一 #透明漸變藍色海洋一覽無遺 #震撼眼球景觀 #動力滑翔傘體驗

沖繩除咗適合玩水上運動之外,仲有空中體驗項目都係好出名,有時經常喺海邊睇到天空好多人玩滑翔傘🪂,色彩繽紛嘅降傘非常奪目。

媽媽本着點都要試吓嘅精神,而家唔玩,再老啲就更加冇機會玩啦😆估唔到成個過程非常簡單,導師會全程負責,媽媽我就突然已經飛咗上天空☁️,一啲離心力都冇😂,喺空中停留過程大概係10分鐘,望住一望無際嘅海洋,深淺不一嘅海水,超迷你嘅建築物,個心淨係諗住,飛上天空嘅感覺就係咁😌🍃 #大地在我腳下,呢啲平時喺陸地睇唔到着景色,真係好特別。

聽聞如果好彩有機會睇到海入面嘅鯨魚🐳同海龜🐢,我果日上到天空已經唔記得咁多,因為四周圍太多嘢睇,比平時搭飛機喺個窗仔度睇個少少嘅景色,呢度係360 度無邊際。導師仲會不時轉下角度,俾我睇吓唔同嘅風景。

10分鐘好快就到,之後就會慢慢飄落嚟原點,整個過程都和諧,一啲離心力同驚嘅感覺都冇,比想像中容易接受,只要唔畏高就玩得啦。

彤彤👧🏻睇到都好想玩,佢話下次要自己嘅玩😂

預約方法好簡單,有興趣可以參考以下資訊:

店家名稱:Blue sky(@okinawa_paragliding)

體驗方案連結 https://oki-raku.net/paraglider/750/

當日早上再打去確認地點、天氣及風力是否適合,主辦單位以安全為優先👍👍

#沖繩 #沖繩旅遊 #動力滑翔傘 #活動體驗 #沖繩景點 #海景 #攝影 #okinawa #paraglider #沖樂 #okiraku_tw

Leave a comment